donderdag 15 augustus 2013

Dag 21: Los Angeles/Anaheim

Eigenlijk wilden we vandaag naar de stranden Santa Monica en Venice Beach gaan, maar omdat er zoveel file naartoe is vanaf ons hotel, hebben we besloten om vandaag rustig aan te doen.

De kinderen mochten uitslapen, daarna ontbijt bij Ihop als verrassing, nog wat winkelen én daarna zwemmen in het zwembad bij het hotel.

Megan houdt wel van uitslapen dus die werd pas rond 10 uur wakker! Ik was ondertussen al gedoucht en was al naar beneden geweest voor een sigaretje. De rest van de koffers stonden al klaar dus het was aankleden en ontbijten. Bij Ihop moesten we 20 minuten wachten maar dat gaat best snel. En dat hebben we wel over voor zo'n lekker ontbijtje....voor de laatste keer! Mega had een Funny Face pannekoek besteld maar er zat chocolade saus over en dat vind ze niet lekker dus dat was wel jammer voor d'r. Wij hebben weer wel gesmuld. Hierna de Tom Tom ingesteld op de dichtbijzijnde Barnes & Nobles. Dat had ik vantevoren al opgezocht via Wifi in het hotel. Barnes & Nobles is een grote boekenwinkel en ik wilde graag de nieuwste van Karen Slaughter hier kopen. Die hadden ze hier wel! Ook Leslie en megan hebben nog een boek gekocht en ik ook nog wat tijdschriften al voor onderweg. Hier om de hoek zat ook een Target, daar hebben we Twizzlers Strawberry voor Simone gekocht en ook nog Maple Syrup. Die wil ik graag voor thuis over de pannekoeken, net of we dan hier nog zijn! Verder nog een joggingbroek voor megan gehaald voor de terugweg in het vliegtuig. En natuurlijk nog wat lekkers.......hersey's chocolade...mmmmmm

Vlakbij het hotel zat ook een Walgreen's, daar heeft Alain mij afgezet en ging hij alvast naar het zwembad met de kids. Bij Walgreen's op mijn gemak nu kunnen rondkijken en nog wat dingetjes gekocht om mee te nemen zoals slaapmiddelen, eyeliner en pijnstillers. Altijd makkelijk!

Nu op naar het zwembad, het was al aardig warm dus ff omkleden, bikini aan en liggen op het bedje. Ik had mijn spuitfles water mee dus kon heerlijk afkoelen zonder het water in te hoeven. De kids zijn het water niet uitgeweest de hele middag! Alleen om ff wat te eten tussendoor, megan nam zelfs cola en een hapje cheeseburger! Normaal lust ze geen prik.... Later ging ook ik het water in. Ook wel eens lekker om af te koelen en te relaxen. 

Na het douchen gingen we voor de laatste keer uiteten, dus gelijk goed bij Outback. Daar hadden we in Vegas ook gegeten en was erg goed bevallen. Leslie wilde nog erg graag een T-Bone steak maar dat hadden ze niet dus werd het een Rib-Eye steak! Alain nam die ook. Megan een kinder cheeseburger en ik de ribs met kipfilet. Mmmmmm wat hebben we weer gesmuld. Eigenlijk wilde ik nog een toetje maar de ober was zo snel met de rekening dat we het maar hebben laten zitten.

Vanmorgen hadden we al bij Target, na veel gedoe met identiteitsbewijs, een fles wijn gekocht dus nu hoefden we niet naar de bar maar gelijk naar de kamer. Er moest ook nog eea ingepakt worden! Nadat alles klaar stond, nog even ontspannen met een drankje. Wake-Up Call geregeld, wekker gezet die om 3 uur 's nachts zou gaan. Kort nachtje hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten